The Doomweaver
Tämä palkkasoturi on uusi Sankari-tyypin yksikkö, jonka voit värvätä joukkoihisi. Doomweaver on saatavana Skavenien ja Riivattujen kultin sotajoukkoihin. Doomweaverit ovat mystikkoja, joilla on suora yhteys taikatuuliin. He ovat voimakkaita, mutta samalla säälittäviä, sillä heidän mielensä on täynnä outoja näkyjä ja todellisuuden rajoja repivien demonien huutoja, mikä ajaa heitää hiljalleen hulluuteen. Heidän valjastamansa voimat vääristävät heidän kehojaan pikkuhiljaa mutaatioilla. Heidän käyttämänsä taikuus on silkkaa Kaaosta itseään, alkukantaista ja lähes pysäyttämätöntä.