The Culling + Don't Die, Minerva! Bundle
The Culling on elämys, jossa 16 kilpailijaa kisailee areenoilla toisiaan vastaan. Voittaja saa mainetta ja kunniaa, ja kotikatsomo saa yllin kyllin viihdykettä! Tämä peli on käynnissä oleva työ. Se voi muuttua ajan myötä tai se voidaan julkaista lopullisena tuotteena. Osta se vain silloin, jos olet tyytyväinen keskeneräisen pelin nykyiseen tilaan. Minerva-niminen 11-vuotias tyttö löytää myrsky-yönä synkästä metsästä kummitustalon – ja huomaa pian kamppailevansa henkensä edestä!