The Crew
Lataa demo ja pelaa The Crew -peliä kahden tunnin ajan! The Crew on toiminnallinen MMO, joka yhdistää pelaajat verkossa uudella tavalla. The Crew vie pelaajan ystävineen hurjalle ajomatkalle Yhdysvaltain läpi. Pelimaailma on avoin ja valtavan laaja, yksityiskohtainen ja pullollaan haasteita. Sisällöltään monipuolinen internetpolven tarpeisiin räätälöity The Crew on seuraavan sukupolven peli, joka piirtää toiminta-ajon rajaviivat uudelleen. Muut järjestelmävaatimukset: Kaikkien toimintojen käyttöön vaaditaan internetlaajakaistayhteys, jonka vähimmäisnopeus on 512 kbps.