The Coma 3: Bloodlines
The Coma 3: Bloodlines on 2D-kauhuseikkailu, jossa uhkaavat nuket ja varjohirviöt pakottavat sinut juoksemaan pakoon ja piileskelemään samalla, kun keräät johtolankoja, ratkot pulmia ja yrität paljastaa mysteerin, jonka syövereihin pelin kolme päähahmoa on sysätty. Pelaajat perehtyvät Etelä-Korean ainutlaatuiseen kulttuuriin ja elämäntyyliin sekä maan noituuden, kirousten, historian ja tyylin omalaatuisiin ominaispiirteisiin pelissä, joka ei hellitä jännittävästä ja hermostuneesta tunnelmasta hetkeksikään. TARINA Etelä-Korean Soulissa sijaitsevassa kaupunginosassa oli aikanaan pitkään toiminut ja perinteikäs toisen asteen koulu nimeltä ”Sehwa Private High School”. Kulissien takana koulu oli kuitenkin itse asiassa kirotun maailman historiaa tutkivan Sehwa-säätiön kotipaikka. Säätiö keskittyi erityisesti huolehtimaan meidän todellisuutemme peilikuvaa edustavasta painajaisulottuvuudesta nimeltä ”Coma”. Osa tämän ulottuvuuden tutkijoista keskittyi paikan tutkimiseen ja sen vaarallisten elementtien kurissa pitämiseen. Heitä kutsuttiin Ghost Vigilanteiksi. Nyt maailmaamme on ilmaantunut aikakausien halki tähän aikaan matkustaneita menneisyyden haamuja ja kerran rauhallinen Coman ulottuvuus on jälleen muuttunut painajaisten maailmaksi. PÄÄOMINAISUUDET Tervetuloa Coman maailmaan: Tässä varjojen valtakunnassa huhut ja urbaanilegendat muuttuvat tosiksi ja monenmoisia vaaroja väijyy kaikkialla. Jos elävä tunkeilija kuolee täällä, hänen ruumiinsa ja henkensä irtautuvat toisistaan eikä uneksija herää enää koskaan meidän maailmassamme. Mysteerikauhutarinan eksoottinen tapahtumapaikka: Koe paikallisen eteläkorealaisen alueen salaperäinen ilmapiiri. Aiempien osien mysteerit ja salaisuudet ovat kehittyneet simuloimaan aivojasi. Keneen kannattaa luottaa ja kenet hylätä? Uudet sijainnit: Jätät tutun koulun ja sen ympäristön, kun ennakoimattomat seikkailut vievät sinut tehtäviin uusissa sijainneissa. Joudutko kamppailemaan selviytymiseen eteen itseksesi vai pelastaako joku sinut tältä kohtalolta? Juokse ja piiloudu: Et voi taistella. Varjot raivoavat esteettä ja iljettävät nuket jahtaavat sinua. Sinun on piilouduttava, kun siihen on tilaisuus, ja odotettava oikeaa hetkeä lähteä liikkeelle ja paeta. UUSIA OMINAISUUKSIA Neljä pomoa kirotusta historiasta: Uudet, ennen näkemättömät pomot ovat tulossa. Jokaisella niistä on yksilölliset hyökkäysmallit, ja niiden voittaminen edellyttää erilaisia taktiikoita. Kompakti aluesuunnittelu: Juokseminen ja piiloutuminen tapahtuu nyt aiempaa tiiviimmissä suljetuissa tiloissa. Kolme pelattavaa hahmoa: Voit vuorotella kolmen eri pelattavan hahmon välillä. Jokaisella hahmolla on yksilölliset vahvuudet ja heikkoudet, jotka ovat tuttuja pelisarjan ystäville. Päätös aiempien pelien tarinalle: Tämä peli päättää Coma 1:ssä alkaneen Sehwa High Schoolin tarinan. Monet aiempien pelien salat paljastuvat tässä sarjan intensiivisimmässä pelissä.