The Coma 2B: Catacomb - The Survivalist Youngho
Niin että mitä Younghosta? Hän on lukenut liian monta kirjaa ja katsonut liian monta videota selviytymis- ja eloonjäämistaidoista. Ihailemiensa seikkailevien survivalistien kertomuksista hän on oppinut "taktisen pukeutumisen" periaatteista. Sotilasvarusteilla ja luotiliivillä hän on varautunut kaikkiin mahdollisiin skenaarioihin. Hänen Necroblade-aseensa, tai pikemminkin valopistoolinsa, väkevä purkaus hoitelee miekkamieshaamut.