The Coma 2B: Catacomb - The Child of Destiny Yungho
On todella mielenkiintoista tavata tämä Youngho, sillä tämä Youngho on... ei sen vähempää kuin ehta velho! Ennustuksen mukaan The Coma -pelissä koulun pelastaa korealainen lukion ekaluokkalainen, jolla on arpi otsassa. Hän tunnustaa vihreää väriä, joten hän on taatusti rauhallinen ja älykäs. Muut oppilaat sonnustautuvat tyylittömiin korealaisiin koulupukuihin, mutta tämä Youngho käyttelee taikavoimia taikakynällään, availee ovia, ratkoo pulmia ja tekee lopun miekkamieshaamuista Necroblade-aseellaan... tai siis taikakynällään!