The Bozak Horde
Kuka on Bozak? Selviydy hänen haasteistaan, niin saat tietää lisää tästä miehestä, joka järjestää karanteenialueen kokeita uudessa yksin- ja kaveripelissä pelattavassa pelitilassa. Täysin sekaisen oleva psykopaatti nimeltään Bozak kutsuu sinut Bozak Hordessa Harranin stadionille. Jos haluat poistua sieltä elävänä, sinun on kohdattava Bozakin hellittämättömät zombilaumat ja taistella tiesi läpi hänen ilkeiden tehtävien. Hyväksy kutsu, päihitä Bozak omassa pelissään ja nouse Harranin stadionin mestariksi. TÄYSIN UUSI SIJAINTI Aiemmin suljetun alueen ovet ovat nyt auki. Tutustu Sektori 0:n sydämeen, Harranin stadioniin, mistä Harran-tartunta sai alkunsa, ja kohtaa ruton synnyttämä sadistinen psykopaatti. UPOUUSI PELITILA Pelaa yksin tai liity ystäviesi seuraan ja päihitä Bozakin peli huipputuloksella. Voit vasta esitellyn tulostaulun avulla kisata muita vastaan ja nousta maailman parhaimmaksi Dying Light -pelaajaksi. ÄÄRIMMÄISEN KILPAILULLINEN Testaa taistelu- ja parkour-taitosi sadistisissa kokeissa, jotka saavat sinut hikoilemaan rajusti! Kutsu ystäväsi täydelliseen Dying Light -kaveripelikokemukseen. Selviätkö loppuun saakka? UUSI LOPPUPELIN ASE Kukista lauma, niin saat Bozak Bow'n käyttöösi. Suorita lisätavoitteita saadaksesi sähkö-, tuli- ja räjähdenuolia, jotka lisäävät onnistumismahdollisuuksiasi merkittävästi.