The Assembly
EDISTYS EI OLE TÄYDELLISTÄ The Assembly on aikuiseen makuun suunnattu ensimmäisen persoonan interaktiivinen tarina, joka vie sinut salaisen organisaation moraalisesti arveluttavaan maailmaan. Voit pelata kahdella vastakkaisilta näkökannoilta lähtevällä pelihahmolla sekä kohdata haasteita, tutkia Assemblyn salaista bunkkeria ja tehdä vaikeita päätöksiä. Pelastavatko tekosi ja niiden seuraukset henkiä vai johtavatko ne katastrofiin? MINNE VEDÄT RAJAN? Paljasta moraalisesti epäilyttävän Assemblyn tekoset mukaansa tempaavassa ja syvällisessä tarinassa. KAKSI NÄKÖKULMAA Astu keltanokka Madeleine Stonen saappaisiin ja katso, mihin sinusta on. Lisäksi voit paljastaa monia shokeeraavia salaisuuksia veteraani Cal Pearsonin saappaissa. MONIA LOPPURATKAISUJA Ajatuksia herättävät dilemmat saavat sinut kyseenalaistamaan Assemblyn armottoman pyrkimyksen kohti edistystä.