Tez Eagle -paketti
Eagle Industries loi Tez Eaglen korvaamaan tämän sukupolven Eagle R:n. Se vie raskaan panssarointinsa ja matalan asentonsa kanssa aggressiivisuuden täysin uudelle tasolle. Seuraa vastustajiesi pakoa, kun isket päälle tällä pedolla! Se on saatavilla kymmenellä eri maalipinnalla, joten voit valita vaikka klassisen verenpunaisen, kiiltävän kullan tai kaupunkikuvioinnin väliltä. Oli miten oli, kyseessä on uskomaton taisteluajoneuvojen insinööritaidonnäyte.