Terminal 81 (Windows)
Mysteeri ja psykologinen kauhupeli retrovisuaalisella estetiikalla. Terminal 81 on indie-työsimulaatio, mysteeri ja psykologinen kauhupeli retrovisuaalisella estetiikalla. Peli sijoittuu vuoteen 2008, kuvitteelliseen kaupunginosaan São Paulossa, Brasiliassa. Vuoden 2008 maailmanlaajuisen talouskriisin seurauksena Lorena päätti muuttaa suureen ja vauraaseen São Pauloon löytääkseen töitä perheensä auttamiseksi. Lorenan oli helppo saada työpaikka supermarketista, mutta hän ei tiennyt, että kaupunginosa, jossa hän työskentelisi, oli Terminal 81, vanha teollisuuskaupunginosa, jota vaivasi köyhyys, rikollisuus ja lika. Oleskellessaan Terminal 81:ssä Lorena saa tietää, että nuoria naisia on siepattu. Tutkiessaan aluetta ja tavatessaan sen asukkaat hän tajuaa, että Terminal 81:n todellisuus on paljon synkempi kuin miltä se näyttää. Mikä näytti yksinkertaiselta latinalaisamerikkalaiselta kaupunginosalta, kaikkine huonoine puolineen, onkin vaarallinen alue, jota hallitsee salaperäinen "rikollisjärjestö", joka harjoittaa murhia, prostituutiota ja ihmiskauppaa. Tutki Terminal 81:a, tapaa hahmot, seuraa moraalista kompassiasi, tee päätöksiä ja tee johtopäätöksiä. Pelitoiminnot: - Keskipitkä peli; >1 tunti avataksesi lopetuksen, 4-6 tuntia tutkiaksesi koko peliä, riippuen jokaisen pelaajan taidoista - Vapaasti liikuttava kartta; Tutki ravintoloita, kauppoja, yökerhoja, messuja, puistoja jne. Kaikkialla Terminal 81:ssä! - Tunnelmallinen; laaja valikoima ääni- ja videoefektejä varmistaakseen pelaajan uppoutumisen Terminal 81:een - Vuorovaikutteinen ympäristö; Mene töihin, ansaitse rahaa, käytä sitä kaupoissa, juttele ihmisille, pelaa minipelejä ja muita asioita! - Eri päätteet; Peliin tarinaan vaikuttavat pelaajan tekemät päätökset.