TERA
TERA on uusi MMO-laji, joka yhdistää True Action Combat -pelit ja roolipelien laajan pelimaailman ja syvällisen sosiaalisen toiminnan. TERAssa tähtäät, väistät ja ajoitat hyökkäyksesi tehokkaaseen ja palkitsevaan, taktiseen taistelukokemukseen. TERAn laajennettavissa oleva sisältö on täysin maksuton hahmon luonnista aina tasolle 65 ja siitä eteenpäin. True. Action. Combat—Koe MMO ja jatkuvaa pulssia kiihdyttävää toimintaa. TERAssa taitosi ja sijoituksesi määrittävät, elätkö vai kuoletko taistelussa. Eeppiset yhteenotot—Muodosta tiimi ystävien kanssa kukistaaksesi pahat hirviöt vaarallisissa holveissa ja avaa maailman metsästysalueet tai testaa kaksintaistelutaitosi toisia pelaajia vastaan monilla TERAn tarjoamilla taistelukentillä. Laaja fantasiamaailma—Voit räätälöidä hahmosi vastaamaan pelityyliäsi seitsemällä hahmolajikkeella ja kymmenellä pelattavalla luokalla. Ryhdyt tuhansiin tehtäviin runsaasti historiaa ja taustatietoja sisältävässä pelimaailmassa taistellen lukemattomia hirviöitä vastaan erilaisissa maisemissa, kuten kuivissa autiomaissa, jäisillä tundrilla, helteisissä viidakoissa ja monissa muissa paikoissa. Ei rajoitteita—TERA tarjoaa todella maksuttoman pelikokemuksen ilman teennäisiä rajoitteita luokissa, alueissa, siinä mitä voit tehdä tai kuinka hyvä voit olla—kaikki pelin sisältö on koettavissa maksamatta senttiäkään. Tukeaksemme TERAn jatkuvaa kehitystä, tarjoamme tilipalveluja, kosmeettisia tuotteita, pukuja, tarvikkeita, asekoristeita, ratsuja ja paljon muuta pelin sisäisestä kaupasta ostettavaa. Pelaajatoverien maailma—Taistelitpa osana ryhmää tai olet tyytyväinen saadessasi ystäviä (ja vihollisia) matkan varrella, osallisuus TERAn eloisassa yhteisössä merkitsee, että aina joku on jakamassa seikkailusi. Uudistettu konsoleille—TERA tarjoaa mukaansatempaavan MMO-kokemuksen suoraan olohuoneen sohvalta pelikonsoleita varten uudelleensuunnitellulla ja optimoidulla käyttöliittymällä!