Tenth Metal Chroma Pack
Jätä sekä ystävät että viholliset loistossa ja tyylissä taaksesi tällä Tenth Metal Chroma Setillä, joka nostaa pelivaatetuksesi tasoa kunnolla. Seuraat sitten sankarin tai pahiksen polkua, nouse kaupungin puheenaiheeksi Metropoliksen ja Gotham Cityn asukkaiden keskuudessa. DC Universe Online (peruspeli) kuuluu Tenth Metal Chroma Packiin.