TEKKEN 8 - 300 TEKKEN COINS
Sisältää 300 TEKKEN COINS -kolikkoa. TEKKEN COINS -kolikoita voi vaihtaa asuihin ja esineisiin TEKKEN 8 -pelin kaupassa.