TEKKEN 7 - SP3 Bonus Character Customization Items
Season Pass 3 -bonus: Mukautusesineitä hahmoille – Mukautussettejä hahmoille (sis. laseja, somisteita, hiustyylejä, partoja, tehosteita ja auroja) – Mukautusesinesettejä hahmoille (sis. paneeleja, kuntopalkkeja ja laattoja) *Jotkin hahmot eivät voi käyttää tiettyjä hahmojen mukautusesineitä.