Techno Banter
Olet Green Door -klubin portsari, jossa jokaisella päätöksellä on merkitystä. Torju juhliin sopimattomat terävillä vastauksilla, tutki neonvaloilla valaistua kaupunkia ja sukella Berliinistä inspiroituneen kaupungin underground-techno-sceneen. Biitti on raskas—oletko mukana? Tervetuloa Rainbow Driven karuille, neonvaloilla valaistuille kaduille, missä yö ei koskaan pääty ja musiikki ei koskaan lakkaa. [i]Techno Banter[/i]-pelissä astut Nilin rooliin, joka oli kerran nouseva tähti, mutta on nyt pahamaineisen Green Door -klubin portsari. Tehtäväsi? Pitää juhlat käynnissä arvioimalla vieraat ovella. Ovatko he valmiita juhliin vai eivätkö he sovi tunnelmaan? Jos he eivät täytä vaatimuksia, on aika lähettää heidät pois terävällä loukkauksella, ovelalla vastauksella tai murskaavalla vitsillä. Jokainen yö tuo uuden haasteen. Kohtaat paraatin omituisia, eksentrisiä hahmoja, joilla kaikilla on oma tarinansa, tyylinsä ja persoonallisuutensa. The Green Doorin portsarina sinun täytyy arvioida jokainen vieras nopeasti. Onko heidän asunsa ‘juhlamateriaalia’ vai kävelevä muotikatasrofi? Ovatko he tulleet tanssimaan koko yön vai aiheuttamaan ongelmia? Kun on aika sanoa ‘ei,’ se täytyy tehdä tyylillä—koska [i]Techno Banter[/i] -pelissä sanat voivat iskeä kovempaa kuin basson jytinä. Sukella eloisaan ja sykkivään Rainbow Driven maailmaan, jossa neonvalot ja basson syke hallitsevat. Kaupunki on täynnä omituisia ja kiehtovia asukkaita, mutta sinun täytyy löytää tiesi sen kätköjen läpi. Pimeistä kujista häikäiseviin tanssilattioihin—jokainen kaupungin nurkka kertoo oman tarinansa, ja jokainen yö tuo mukanaan uuden kokemuksen. Työskennellessäsi The Green Doorin sisäänkäynnillä ja varmistaessasi juhlan laadun, saat mahdollisuuden kehittää klubia ja muuttaa sen todelliseksi techno-fanien paratiisiksi. Todellinen teknokokemus ei olisi täydellinen ilman mahtavaa ääniraitaa. [i]Techno Banter[/i] sisältää kappaleita oikeilta berliiniläisiltä DJ:iltä, vangiten underground-skenen raakan energian. Jokainen juhla korostuu syvillä house- ja teknobiiteillä, jotka kuljettavat sinut suoraan Berliinin rave-kulttuurin ytimeen. Olitpa sitten käännyttämässä vieraita tai tutkimassa kaupunkia, musiikki pitää sinut mukana rytmissä. Päätä, ketkä pääsevät sisälle ja ketkä jäävät ulos kuulemaan sutkautuksiasi.