Teardown
Suunnittele täydellinen ryöstö käyttämällä luovaa ongelmanratkaisua, raakaa voimaa ja kaikkea ympärilläsi olevaa. Teardown tarjoaa täysin tuhoutuvan ja aidosti vuorovaikutteisen ympäristön, jossa pelaajan vapaus ja emergentti pelattavuus ovat pelin kantavia voimia. Revi seinät alas räjähteillä tai ajoneuvoilla luodaksesi oikoteitä, joita kukaan ei uskonut mahdollisiksi. Pinoa esineitä, rakenna rakenteita tai käytä kelluvia esineitä hyödyksesi. Luo ajan kanssa toimiva reitti kunkin tason läpi, toteuta sitten ryöstö ja pakene päätä huimaavalla tavalla. Juokse, hyppää, aja ja tehosta. Kerää kohteita, välttele robotteja ja varasta mitä ikinä asiakkaasi pyytävät keinoja kaihtamatta. Mutta varmista, ettet jää kiinni! KAMPANJA Yrityksesi velkaantuu yhä enemmän, joten alat ottaa vastaan töitä enemmän tai vähemmän hämäriltä henkilöiltä. Pian olet kaulaasi myöten koston, petoksen ja vakuutuspetoksen tiheässä sopassa. Aloitat enemmän tai vähemmän laillisista tehtävistä, mutta pian huomaat varastavasi autoja, tuhoavasi rakennuksia, räjäytteleväsi kassakaappeja, vältteleväsi liipasinherkkiä robotteja ja paljon muuta. Päivitä kasvavaa työkaluarsenaaliasi etsimällä piilotettuja, ympäristöön ripoteltuja arvoesineitä. HIEKKALAATIKKO Leikittele avaamillasi työkaluilla eri ympäristöissä. Tässä tilassa sinulla on rajattomasti resursseja ja runsaasti ajoneuvoja sekä Creative Mode -editori, jossa voit rakentaa vokseliluomuksia tyhjästä. Ei paineita, vain viihdettä. HAASTEET Testaa taitojasi kokeellisissa pelitiloissa. Uusia haasteita avautuu kampanjan edetessä. MODIT Pelaa parhailla yhteisön luomilla modeilla. Asenna helposti uusia karttoja, minipelejä, työkaluja, ajoneuvoja ja paljon muuta pelinsisäisen Mod Managerin avulla.