Tango Fiesta
Tango Fiesta on täynnä toimintaa oleva, ylhäältä kuvattu ja yhdessä kahdella ohjaimella pelattava ammuntapeli 1–4 pelaajalle. Seikkaile maailmassa, jossa kaikkien 80-luvun toimintaelokuvan tapahtumat toistuvat yhdelle huono-onniselle sankarille, John Strongille. Yhdistä voimasi jopa kolmen ystävän kanssa räjäyttääksesi, ampuaksesi ja puukottaaksesi tiesi johdonmukaisesti toisiaan seuraavien loputtomien kenttien läpi kaikkia uskomattomia elokuvia myötäilevässä hienossa tositarinassa!