Tacticool Champs
Tacticool Champs yhdistää ampuma- ja peliautomaattipelien parhaat ominaisuudet, jossa enintään neljä pelaajaa taistelee keskenään suljetulla areenalla. Nopeat ottelut, laaja valikoima aseita ja rajaton määrä tapoja eliminoida vastustajia odottavat sinua! Valitse sankarisi kymmenestä hahmosta, taistele yhdessä kymmenestä ainutlaatuisesta ympäristöstä, valitse kuudestakymmenestä esiasetetuista maisemista tai luo omasi pelin sisäisellä maiseman luojalla! Kilpaile ystäviesi kanssa sohvamoninpelissä, hio taitojasi pelaamalla tietokonetta vastaan ja kun olet valmis, näytä pelaajille ympäri maailmaa, kuka on oikea taistelujen sankari verkossa.