Tachyon Project
Tachyon Project on toiminnan täytteinen paketti jota ohjataan analogi ohjaimella. Tarinan edetessä saat käyttöösi uusia aseita pelissä, kakkosaseita (käsiaseita) ja erityistaitoja. Tarvitset niitä kohdataaksesi taso tasoltaan haastavampia vihollisia, joita löydät 30 eri tyyppiä (mukaanlukien tasojen pääviholliset). Tachyon Projectissa ohjaat Ada nimistä tietokoneohjelmaa joka on suunniteltu hakkeroimaan sisään mitä tarvallisimpiin servereihin ja on nyt uhkaamassa levitä. Mysteeristen tapahtumien seurauksena Ada on heitetty ulos testi serveriltä jossa hän eli virtuaali todellisuudessa. Hän yrittää päästä takaisin, muttei kykene. Ada aloittaa matkan jolla aikoo selvittää totuuden siitä, mitä tapahtui ja miten kävi hänen luojilleen joita hän pitää vanhempinaan. Tarinan edetessä hän saa selville ettei kaikki ollutkaan kuin hän ajatteli.