SWORN - Cosmetic Pack Bundle
Käy taistoon Arthuria vastaan tyylillä hankkimalla ultimaattinen kokoelma kosmeettisia päivityksiä SWORN-peliin. Tämä kokoelma sisältää kullekin sankarille räätälöidyn asun ja ainutlaatuisen aseskinin kullekin neljän hahmon neljästä aseesta. Tämän paketin sisältö: o SWORN – Deluxe Cosmetic Pack (Vigilante) o SWORN – Deluxe Cosmetic Pack (Rook) o SWORN – Deluxe Cosmetic Pack (Monk) o SWORN – Deluxe Cosmetic Pack (Specter)