SWORD ART ONLINE Alicization Lycoris
He kokivat kaiken aina yhdessä. He luulivat asioiden säilyvän siten ikuisesti. ――― Kirito herää tuntemattomassa virtuaalimaailmassa, mutta siinä on jotain tuttua... Kirito lähtee seikkailemaan SWORD ART ONLINE -animessa esiteltyyn laajaan Underworld-maailmaan sarjan tuoreimmassa roolipelissä! Nauti suosikkihahmoillasi saumattomista toiminnantäyteisistä reaaliaikaisista taisteluista, joissa voit yhdistellä miekkataitoja ja Sacred Art -toimintoja. Kirito tapaa Eugeo-nimisen pojan. Kummanknin sydämessä piilee viipyilevä lupaus. Tuon lupauksen täyttääkseen ja välttääkseen menettämästä toisiaan he lähtevät yhdessä seikkailulle. Mikään ei voi estää heitä saavuttamasta tavoitettaan.