Swapshot (Xbox)
Käytä teleporttiasetta ratkaistaksesi pulmia ja päästäksesi korkeammille tasanteille tässä viehättävässä 2D-seikkailussa! Valmistaudu intensiiviseen tasohyppelyseikkailuun rohkean pikkutytön kanssa! Swapshot-pelissä ohjaat tätä pelotonta sankaritarta, joka on varustettu teleporttiaseella. Tehtävänäsi on voittaa joukko haasteita 2D-maailmassa, joka on täynnä aivoja raastavia pulmia. Tutki 35 huolellisesti suunniteltua tasoa, jotka ovat täynnä petollisia piikkejä ja ovelia ansoja. Ammu aseellasi teleportaatiolaatikoihin ja vaihda niiden kanssa välittömästi paikkaa, mikä mahdollistaa strategisen pelaamisen.