Survival Horror Bundle
Survival Horror Bundle tarjoaa sinulle kolme jännittävää ja selkäpiitä karmivaa kauhua, jotka pitävät sinut istuimesi reunalla, nyt alennettuun hintaan! Project Nightmates Case 36: Henrietta Kedward Project Nightmares on ryhmä tieteilijöitä, jotka ovat omistautuneet yliluonnollisen tutkimukseen. Koska tavanomaiset analyysin keinot osoittautuivat liian rajallisiksi selvittämään näiden yliluonnollisten ilmiöiden luonnetta, he kehittivät uusia tutkimusmenetelmiä. Itse laatimallaan laitteella he kykenevät siirtämään telepaattisesti lahjakkaat potilaat unitilaan ja yhdistämään heidän mielensä kirottuun tai pahansuopaan esineeseen. Näin he pystyivät selvittämään niiden historiaa ja panemaan pisteen niiden sisältämälle pahuudelle. Sinä olet yksi näistä potilaista. No Son of Mine No Son Of Mine on selviytymiskauhupeli, jossa keskitytään taisteluun, hiipimiseen, tutkimiseen, palapelien ratkaisemiseen ja kammottavan mysteerin paljastamiseen. Kiinnitä huomiota ympäristöön äläkä hätäänny. Sinua tullaan metsästämään. Sinua terrorisoidaan. No Son Of Mine ei pidä kädestäsi kiinni. Voitko kohdata arvaamattoman, tappavan ja julman vihollisen ja löytää totuuden ennen kuin hän löytää sinut? Remorse: The List Remorse: The List on selviytymiskauhu klassisessa mielessä, jossa on avoin pelattavuus, inventaario ja taistelu. Tutki Hidegpusztan karmivia ja pimeitä esikaupunkeja ja selvitä, mitä salaisuuksia siellä piilee. Ainoa vihjeesi? Salaperäinen luettelo. Ymmärrä kryptinen asiakirja, käytä päätäsi arvoitusten ratkaisemiseen ja käytä sekä lähitaistelu- että kauko-aseita ratkaistaksesi hieman. . . aggressiivisempia ongelmia.