Surf World Series
Nappaa lauta ja lähde surffaamaan Surf World Seriesin legendaarisilla aalloilla. Surffausaiheinen pelihallipeli, jossa pääset surffaamaan viidessä maailman kuuluisimmassa ja vaarallisimmassa surffauskohteessa – Bell’s Beach (Australia), Waimea Bay (Havaiji), Supertubos (Portugali), Cacimba do Padre (Brasilia) ja Jeffreys Bay (Etelä-Afrikka). Nauti iltapäivän, illan, yön ja huonon sään vaihteluista erilaisilla aalloilla ja maisemilla. Tee Supermanin ja Sushi Rollin kaltaisia surffauksen mielettömimpiä temppuja samalla kun kilpailet 15 eri surffaajaa vastaan. Suunnittele oma surffaajasi kuudesta pelattavasta hahmosta ja tuhansista mukautusmahdollisuuksista. Olet vapaa luomaan oman ainutlaatuisen tyylisi. Kilpaile kolmessa verkon moninpelimuodossa: Big Heat Battle, Championship ja Survival.