Surf & Turf Bundle
Koe Lawn Mowing Simulatorissa ruohonleikuun kauneus ja yksityiskohdat brittiläisellä maaseudulla. Ainoa simulaattori jossa käytössäsi on autenttinen ja laaja kattaus aidon maailman ruohonleikkureita arvostetuilta valmistajilta (Toro, SCAG ja STIGA) samalla, kun hallitset leikkuubisnestäsi. I am Fish on hurmaava fysiikkapohjainen seikkailu, jota tähdittää neljä urheaa kalakaveria. Nelikko on viety väkisin pois kotiseudultaan ja laitettu eläinkaupan akvaarioon. Pelissä kuljet kalojen matkassa niiden uidessa, lentäessä, kieriessä ja rouskuttaessa (Englannin pienimmän maakunnan) Barnardshiren peränurkilta kohti avomerta, vapautta ja jälleennäkemistä.