Support the Developers & Nordic Banner
Warriors of the North -DLC keskittyy pohjoisiin alueisiin ja niitä kotonaan pitäviin kesyttämättömiin barbaariheimoihin. Nyt joukkosi voi ylpeillä barbaarijumaluutta kuvaavilla bannereilla ja kilvillä, jotka herättävät pelkoa eteläisten asukkaiden sydämissä! Koska "Warriors of the North" -DLC:n saama palaute oli erittäin myönteistä ja monet ovat ilmaisseet haluavansa tukea meitä pyydetyn hinnan lisäksikin, olemme päättäneet tarjota tämän erityisenä tukijasisältönä. Kiitokseksi saat ainutlaatuisen bannerin palkkasoturijoukollesi.