Support the Developers & Fangshire Helm
Fangshire on ensimmäinen legendaarinen esineemme, jolla on oma ulkoasu, taustakertomus ja maaginen ominaisuus. Koska "Battle Brothers" saama palaute oli erittäin myönteistä ja monet ovat ilmaisseet haluavansa tukea meitä pyydetyn hinnan lisäksikin, olemme päättäneet tarjota tämän erityisenä tukijasisältönä.