Super Woden GP
Tunne 90-luvun jännitys isometrisessä kilpa-ajossa! Pystytkö saavuttamaan moottoriurheilumaailman huipun? Urasi kasvutarina Super Woden GP:ssä alkaa rajallisista resursseista ja budjetista ja kasvaa suuriin mestaruuskilpailuihin lukuisissa intensiivisissä kilpailutapahtumissa. Osta halpa auto ja ilmoittaudu ensimmäisiin kilpailuihisi. Käytä sitten voittosi hankkiaksesi parempia ajoneuvoja, kilpaillaksesi suuremmissa kilpailuissa ja etene huipulle! Tutustu rallikilpailuihin, pelihallitilaan, kestävyystapahtumiin ja muuhun kilpa-ajamisen viihdyttävyyteen Super Woden GP:n nostalgisessa, isometrisessä pelissä. 90-luvun genren klassikoiden inspiroima Super Woden GP tarjoaa valtavan valikoiman ajoneuvoja ja esittelee kampanjavaihtoehtonsa intuitiivisen maailmankartan käyttöliittymän kautta. Kerää yli 70 autoa 6 valmistajalta eri maista ympäri maailmaa. Kilpaile laajassa kampanjatilassa, kymmenillä radoilla, rallikokeissa ja mestaruuskilpailussa kaahatessasi voittoon. Tätä kaikkea taustoittaa loistava ääniraita, joka pitää pyöräsi pyörimässä huippunopeudella! Tämä peli tai sen sisältö ei ole autovalmistajien tai moottoriurheilutahojen auktorisoima eikä liity niihin mitenkään.