Super Star Blast
Super Star Blast on avaruuteen perustuva peli, jossa on haastavia tasoja, joilla on yhä enemmän vaikeuksia. Kaikki viholliset täytyy ampua alas tasolle ja mennä seuraavaan. Soittimen ympärillä oleva skanneri kertoo karkeasti, missä viholliset sijaitsevat. Pelaajalaiva voi lentää eteenpäin hyökkäämään ja taaksepäin taistelemaan perääntyä vastaan vastustajia vastaan. Tason tyhjentämisen jälkeen voit ostaa laitteita aluksen tehostamiseksi sekä ylimääräisiä kilpeitä ja tulivoimaa tai useampia aluksia. Paikallisessa moninpelitilassa jopa 4 pelaajaa voi taistella yhdessä tasojen (kampanjatilan) kautta tai saada toisiaan taistelussa (kilpailutila).