SUPER SONIC
Kiidä tasojen läpi nopeampaa kuin Sonic... Super Sonicilla! Muuntaudu Super Soniciksi yli 20 Modern Sonic- ja Classic Sonic -tasossa. Keräämällä oikean määrän sormuksia Super Sonic ponnahtaa esiin ja voit juosta tasojen läpi mielettömällä nopeudella. Huom: Super Sonicilla ei voi kilpailla sijoituksista. SONIC FORCES on viimeisin Sonic the Hedgehog -peli, jossa voit luoda voimakkailla vekottimilla varustetun hahmon, kiitää raunioituneissa maisemissa Modern Sonicilla ja lennähtää vaarallisten tasojen yli Classic Sonicilla.