Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse
Rupea zombieksi, eli rähinä päälle ja aivosoluja ravinnoksi. Punchbowlin kaupunki Pennsylvaniassa on edistyksellinen ja idyllinen asuinpaikka vuonna 1959. Näytä eläville, että päättäväisen kalmon hampaissa laki ja järjestys eivät ole minkään väärtejä. Maggie hei, poikaystäväsi tekee paluun ja Punchbowlissa ollaan kohta pahassa pinteessä!