Struggling
Struggling on fysiikkapohjainen yhteispelinä pelattava tasohyppely, jossa yhteispeli on viety aivan uudelle tasolle. Kumpikin pelaaja ohjaa heiveröisen kammotuksen omaa kättä. Tehtävänänne on johdattaa kauhistuttava hahmonne läpi kajahtaneen maailman, jossa kaikki on mahdollista. Paetkaa nälkäisiä rottia, lähtekää huviajelulle maastopyörällä ja hyppikää sanoin kuvaamatonta jäteainesta sisältävien altaiden yli. Yksi asia on varmaa: joudutte ponnistelemaan. Kaksi kammottavaa päätä on yhtä parempi Kekseliäs yhteispeli, joka asettaa lujimmatkin ystävyyssuhteet koetukselle. Nappaa kaveri mukaan ohjaamaan yhteisen pelihahmonne toista kättä, kun sinä ohjaat toista. Kun pelkkä käveleminen vaatii saumatonta yhteistyötä, viestintä on avain hermojen säilyttämiseen. Ryömien, heiluen, kavuten ja liukuen voittoon Ohjaa omaa kättäsi ja tartu kiinni kaikkeen, mihin pystyt, epäilyttävistä vivuista roikkuviin silmämuniin. Voittakaa fysiikkapohjaiset haasteet tai kärsikää käsien irti revityksi tulemisen tuska (ei huolta, ne kyllä kasvavat takaisin). Outoja kenttiä ja vieläkin oudompia tavoitteita Matkanne aikana kohtaatte epäilyttäviä laboratorioita, vaarallisia kanjoneita ja jopa psykedeelisen huumehoureen. Tukkikaa viemärijätettä syöksevät putket rimpuilevilla raajoillanne, hyppikää kuilujen yli ja etsikää monimutkaisia koneita, joiden käyttäjiksi pelihahmonne ei todellakaan sovi. Innokkaan turmeltunut peligrafiikka Groteskit grafiikat ovat hirmuisten ihmiskäsien tuotosta. Odotettavissa on mitä tahansa kosteista onkaloista kimalteleviin suolenpätkiin. Virheistä kärsii ruumis, joten jokainen erehdys jättää rumia merkkejä kasvoihinne. Alati mutatoituva pelihahmo Pelin edetessä saatte avattua erilaisia peliä muuttavia voimia. Voitte esimerkiksi oppia väistelemään nopealiikkeisiä esteitä hidastamalla aikaa, lähettämään kätenne liikkeelle itsekseen irrottamalla ne ja jopa kasvattamaan raajanne kiinni ympäristön osiin. Ratkaiskaa lukuisat pulmat katastrofimaista DNA:tanne hyödyntämällä.