Stray Blade
Osoita kykysi tässä toimintaseikkailussa ottamalla intensiiviset taistelut komentoosi ja tutkimalla salaperäisen sivilisaation muinaisia raunioita. Legendoissa kerrotaan Acrean kadonneesta laaksosta villiintyneenä ja luonnon valtaamana paikkana, joka kuitenkin suorastaa huokuu voimaa. Löysit tämän kadonnen maan, mutta kuolit. Aika kului ja kuin ihmeen kaupalla sinut herätettiin henkiin. Siitä on kuitenkin maksettava hinta: olet nyt sidottu tähän salaperäiseen maahan. Lunasta vapautesi ottamalla vastaan tehtävä palauttaa tasapaino tuhottuun ja sodan runtelemaan maailmaan luotettavan kumppanisi Bojin opastuksella. Tutki korkeuksiin kohoavia jättimäisten jumalkuninkaiden valtaistuinsaleja ja kauan sitten hylättyjä kaupunkeja. Valmistaudu kohtaamaan entistä tappavampia vastustajia sitä mukaa, kun saat selvitettyä laakson saloja. Tutki maailmaa, jota löytöjesi ja kohtaamasi voimat muokkaavat alati! Lähde unohtumattomaan seikkailuun. TÄRKEIMMÄT OMINAISUUDET KERTOMATON TARINA: Lähde unohtumattomalle matkalle tuomaan Acrean ja sen muinaisen perinnön tarina julki. Tehtäväsi on selvittää, miksi ja miten rauhallinen laakso muuttui sodan ja kuoleman tyyssijaksi. Keräämääsi tiedon avulla saat tuhottua muinaiset reliikit ja palautettua rauhan sodan runtelemaan laaksoon. TAISTELUT TÄYSIN HALLINNASSASI: Hypernopeasti reagoivan taistelujärjestelmän ansiosta voit ohjata taistelun kulkua reagoimalla nopeasti ja kohdistamalla hyökkäykset tarkasti. Taistelujärjestelmä yhdistää vihollisten hyökkäysten strategisen ennakoinnin sekunnin murto-osissa tehtäviin päätöksiin miekkailuliikkeistä – ikään kuin klassinen High Noon mutta miekoilla. MUUTTUVA MAAILMA: Muutos on väistämätön osa matkaasi, sillä jokainen voitto jättää jäljen maailmaan. Aika jatkaa kulkuaan, vaikka kuolisit. Voit palata aiempien voittojesi tapahtumapaikoille ja kokea muutokset, joita olet maailmaan tuonut. Pidä kuitenkin varasi! Toimintosi johtavat haasteiden kasvamiseen. KADONNEEN LAAKSON TUTKIMINEN: Acrean värikkäästä maailmasta löytyy monenmoista nähtävää luonnon valtaamien kaupunkien raunioista jääluoliin ja kiemurteleviin kanjoneihin. Voit yhdessä seuralaisesi kanssa tutkia alati muuttuvan ja seikkailuja kuhisevan maailman viimeisenkin kolkan. Jokainen löytö on mahdollisuus saada aarteita. Löydettävänä on harvinaisia materiaaleja, reseptejä, aseita, tarinan palasia ja kauniita paikkoja. EEPPISET POMOTAISTELUT: Kohtaa maan muinoin tuhonneet jumalkuninkaat. Maan vapauttaminen näistä muinaisten aikojen varjoista edellyttää, että murskaat heidän perintönsä. Heidän voimansa keräämällä saat myös paljastettua lisää Acrean saloja. Uudet valtakunnat odottavat avautumistaan. EDISTYMINEN: Seikkailija on taistelija, joka kerää kokemusta taisteluista. Boji on puolestaan nikkaroija, jonka kokemus kasvaa muinaisten tarujen osia etsimällä.