Strange Horticulture
Strange Horticulture on yliluonnollinen pulmapeli, jossa pelaat paikallisen kasvikaupan omistajaa. Voit etsiä ja tunnistaa uusia kasveja, silittää kissaasi, puhua noidille tai liittyä kulttiin. Mahtavan kasvikokoelmasi avulla voit vaikuttaa tarinaan ja paljastaa Undermeren synkät salaisuudet. Tervetuloa Undermereen, viehättävään kaupunkiin keskellä noitien asuttamia metsiä ja karuja vuoristoja. Olet Puutarhuri, paikallisen Strange Horticulture -kasvikaupan omistaja. Joukko värikkäitä asiakkaita saapuu kauppaasi – ja päädyt osaksi yliluonnollista mysteeriä, joka ulottuu satojen vuosien taakse menneisyyteen. Tutki kauppaasi ympäröiviä maita ja etsi uusia kasveja, mutta pidä varasi! Synkät metsät ja järvet eivät aina kohtele yrttikauppiasta lempeästi. Saatat kohdata voimia, jotka ylittävät villeimmätkin unelmasi – tai voit menettää järkesi täysin. Kontekstivinkkien avulla voit selvittää, missä kannattaa käydä ja mistä tulee pysyä kaukana! Hyödynnä luotettavaa tietosanakirjaasi ja tutkimusretkillä löytämiäsi vinkkejä, niin saat lisätietoja löytämistäsi oudoista kasveista. Kun tunnistat eri kasveja, voit niiden vaikutusten avulla vaikuttaa itse tarinaan – niin hypnoottisilla hallusinogeeneilla kuin voimakkailla myrkyilläkin.