Stranded: Alien Dawn Robots and Guardians
Ryhdy kapinalliseksi ja laajenna Stranded: Alien Dawn ‑pelikokemustasi tällä upouudella skenaariolla. Olet vapauttanut Hopen, ensimmäisen tiedostavan androidin, ja pakomatkasi on ajanut sinut hakemaan turvaa kartoittamattomalta planeetalta ulkomaailmoissa. Sinun on puolustettava Hopea häikäilemättömältä tuotantokonsortiolta, joka yrittää tuhota hänet. Perusta tukikohta ja kehitä sitä ja sen puolustuksia tehokkailla uusilla teknologioilla, jotta pystyt yhdessä muiden kapinallisten kanssa suojelemaan Hopea niin pitkään, että hän saavuttaa täyden tietoisuuden. Valloita Guardians-skenaario Voita aseistettujen robottien aallot, jotka konsortio on lähettänyt hankkimaan mittaamattoman arvokkaan omaisuutensa takaisin. Hope tarvitsee suojelustasi sillä aikaa, kun hänen tietoisuutensa jatkaa kehittymistään. Suojele ensimmäistä tiedostavaa robottia Saammeko esitellä Hopen, kautta aikojen ensimmäisen tiedostavan androidin. Hopella on enemmän yhteistä ihmisten kuin robottien kanssa, mutta hän on myös aivan erilainen kuin kumpikaan näistä ryhmistä. Kapinallisjoukkosi tehtävänä on suojella Hopea konsortion lähettämien vihamielisten automatisoitujen armeijoiden hyökkäysaalloilla sillä aikaa, kun Hope jatkaa oppimista ja kehittymistä. Kerää uusia aseita ja puolustaudu vihamielisiltä koneilta Keräämällä saalista kukistamiltasi konsortion hyökkääjiltä saat haltuusi voimakasta futuristista tekniikkaa. Entistä uhkaavamman Alien Dawnin kohtaaminen edellyttää, että vahvistat linnoituksiasi ja tutkit erilaisia työkaluja kapinallistesi avuksi. Voit viedä taistelun iholle rakentamalla lasermiekkoja tai koota tappavan tehokkaan puolustuksen liikkuvista tykkitorneista, boteista ja taisteludroneista. Puolustuksesi vahvistamiseen on tarjolla lukuisia korkeateknisiä vaihtoehtoja. Nopeuta toimia tehokkailla palveluroboteilla Laajennetun tekniikkakaavion ansiosta voit kehittää uusia tapoja automatisoida tukikohdan rutiinitoimia. Huipputekniikkaa edustavat kirurgirobotit kykenevät monimutkaisiin leikkauksiin, joten et tarvitse enää erikoistunutta lääkäriä. Voit valmistaa myös muita kehittyneitä keruu- ja palvelurobotteja, jotka toteuttavat päivittäiset rutiinitoimet kehittyneiden tekoäly-ytimiensä avustuksella, kun sinä keskityt kanssakapinallistesi kanssa päätavoitteeseen – Hopen suojelemiseen.