Steven Universe Mashup
Steven tulee Minecraft-universumiin tässä timanttisessa yhdistelmässä! Mukana on Steven Universe -aiheisia olemuksia ja tekstuureja, ohjelman alkuperäismusiikkia ja kaikki suosikkipaikkasi Beach Citystä Homeworldiin. Usko Steveniin! Saatavilla vain Minecraftiin (2017), ei yhteensopiva Minecraft: Xbox One Editionin (2014) kanssa.