Stellaris: Starter Edition
Stellaris: Starter Edition tarjoilee lentävän lähdön galaktiseen seikkailuun Aseta kurssi kohti tähtiä ja aloita matka suureen tuntemattomaan! Stellaris: Starter Edition opastaa sinua, kun otat ensiaskeliasi Stellaris-universumissa. Tarjolla on työkaluja oman tähtienvälisen valtakuntasi kehittämiseen – niin tutkimiseen, laajentumiseen kuin valloituksiinkin. On tavoitteena sitten rauhanomainen tutkimus tai galaktinen ylivalta, tähän pakettiin koottujen parhaiden DLC:iden avulla et takuulla jää pelkäksi tähdenlennoksi. Sisältö: Stellaris: Utopia Valjasta valtakuntasi koko potentiaali tällä laajennuksella, jossa ennen kaikkea kehitetään yhteiskuntaa. Utopia-laajennuksella voit pystyttää megastruktuureja tai kehittyä korkeammalle tietoisuuden tasolle ja rakentaa näin tulevaisuutta, joka on kirkas kuin tähtien loiste. - Ohjaile Hive Mindia, parviäly-yhteiskuntaa, joka toimii ikään kuin yhtenä olentona. - Rakenna taivaisiin kurottavia megastruktuureja, jotka muovaavat galaksin kohtaloa. - Valitse tietoisuuden kehittämisen polku: Biological Mastery, Cybernetic Augmentation, Synthetic Evolution tai Psionic Awakening. - Tavoittele rauhaa ja sopusointua tai ohjaile valtakuntasi kehitystä rautaisella otteella. Stellaris: Synthetic Dawn Story Pack Komenna koneiden valtakuntaa ja muovaa galaksi omaksi kuvaksesi. Ohjastatko koneluomukset rauhaisan yhteiselon tielle vai tietääkö synteettisen elämän nousu orgaanisen elämän tuhoa? - Pelaa Machine Empire -valtakuntana ja hyödynnä ainutlaatuisia pelimekaniikkoja. - Koe mukaansatempaava tarina, jossa synteettiset nousevat kapinaan. - Tutki uusia tekoälyn tulemiseen liittyviä tapahtumia ja haasteita. Stellaris: Galaxy Edition Upgrade Pack Paranna peruspelikokemusta eksklusiivisilla ekstroilla – tarjolla on näyttävää digitaalista kuvitusta, kurkistuksia kulissien taakse ja kaikkea siltä väliltä. Tämä päivitys on todellinen runsaudensarvi pelinsisäistä ja peliä taustoittavaa materiaalia. - Eksklusiivisia pelinsisäisiä kosmeettisia ominaisuuksia ja sisältöjä - Digitaalinen ääniraita ja taidekirja, jotka johdattavat sinut syvemmälle universumin saloihin. - Kurkistuksia kulissien taakse, jotta saat paremman käsityksen Stellariksen maailmasta. - Aloita matkasi jo tänään Stellaris: Starter Edition on sinun väyläsi loputtomien mahdollisuuksien universumiin. Nämä laajennukset perehdyttävät niin aloittelevia pelaajia kuin kokeneita strategiakonkareitakin kosmoksen saloihin ja auttavat kehittämään valtakuntaa tai jopa valloittamaan galaksin.