Stellaris: Grand Archive
Mitä galaksin kesyttämiseen tarvitaan? Grand Archive Story Pack-tarinapakkauksessa pääset etsimään ja asettamaan näytteille koko kosmoksen harvinaisimpia aarteita – niin elollisia kuin elottomiakin. Kerää verraton kokoelma ksenogeologisia artefakteja, muinaisten sivilisaatioiden reliikkejä ja kesyttämättömiä avaruuseläimiä Grand Archiveen, uuteen mullistavaan megastruktuuriin. Tuleeko sinusta galaksin maineikkain kuraattori vai satumaisen rikas löytöjen kaupustelija? Käytä kehittynyttä painovoimapyydysteknologiaa avaruuseläinten turvalliseen pyydystämiseen ja tutkimiseen. Kloonaamalla saaliisi ja hyödyntämällä geenimutaatioita voit luoda mahtavia taisteluosastoja. Varovaisuus on kuitenkin valttia, sillä kaksi uutta tappavaa lajia – asteroideilla väijyvät cutholoidit ja pahantahtoiset voidwormit ovat nyt irrallaan galaksissa. Tutki, kerää ja aseta näytteille. Galaksi on nyt oma henkilökohtainen aarreaittasi. Tärkeimmät ominaisuudet: Grand Archive Uusi monumentaalinen megastruktuuri, jossa säilytetään ja pidetään näytteillä galaksin harvinaisimpia ja arvokkaimpia artefakteja. 151 kerättävää näyttelykappaletta (ja lisää löytyy muista DLC:istä!) Järjestä kaikkien aikojen galaktinen näyttely, josta löytyy niin historiallisia reliikkejä kuin avaruuden kesyttämättömiä luontokappaleitakin. Vivarium Pyydystä ja jalosta luonnonvaraisia avaruuseläimiä ja rakenna räätälöityjä taisteluosastoja niiden geenejä manipuloimalla. Uusi pelin keskivaiheen kriisi: Voidworm-vitsaus Suitsi valtoimenaan leviävä Voidworm-vitsaus, jotta saat pelastettua valtakuntasi – tai katso, kuinka se tuhoutuu. Kaksi uutta alkuperää Treasure Hunters ja Primal Calling Kaksi tappavaa avaruuseläinlajia Voidwormit ja cutholoidit Kaksi uutta yhteiskuntaoppia Galactic Curators ja Beastmasters Kaksi uutta perinnetietopuuta Archivism ja Domestication 17 uutta reliikkiä Löydä uusia voimakkaita reliikkejä, jotka auttavat sinua valloituksessa ja kokoelmasi kartuttamisessa. 3 uutta musiikkikappaletta Uppoudu kosmoksen pyörteisiin uudella musiikilla, joka tekee galaksin tutkimisesta entistäkin palkitsevampaa.