Stellaris: Federations
Sodankäynnin äärimmäinen taito on nujertaa vihollinen ilman taistelua. Stellaris: Federations -laajennuksessa pelaajat voivat kurottaa diplomaattisen vaikutusvaltansa galaksin ylle ennennäkemättömillä tavoilla. Hanki etulyöntiasema ystäviin ja vihollisiin kaikin mahdollisin keinoin, kun saat käyttöösi joukon uusia tapoja vaikuttaa, manipuloida ja dominoida ampumatta laukaustakaan. Ominaisuuksia: - Laajennetut liittovaltiot. - Galaktinen yhteisö. - Alkuperät. - Uudet rakennelmat.