Stellaris: Cosmic Storms
Aavassa galaksissa jopa elementit itsessään ovat ikuisessa muutostilassa. Cosmic Storms on Stellariksen mekaniikkalaajennus, joka lisää taivaille kahdeksan uutta myrskytyyppiä täynnä vaaroja ja lupauksia. Salaman voimat valjastavista sähkömyrskyistä ennätyksellisen laajoihin galaktisiin keskusmyrskyihin vaihtelevat luonnonilmiöt haastavat tekemään taidokkaita päätöksiä, jotta saat ohjattua valtakuntasi kaaoksen läpi turvallisesti ja tuottoisasti. Lähde matkaan uudella Storm Chasers -alkuperällä, paljasta kahden uuden edeltäjäsivilisaation salat tai hyödynnä myrskyjen voimat Astrometeorology- ja Storm Devotion ‑yhteiskuntaopeilla. Pääset kokemaan nämä majesteettiset ja uhkaavat kosmiset voimat kauniisti renderöityinä ja kiehtovan äänimaailman säestämänä. Navigoi myrskyissä, valjasta niiden voima käyttöösi ja muokkaa valtakuntasi kohtaloa. Myrskyt ovat tulossa. Oletko valmis? OMINAISUUKSIA: - 8 uutta dynaamista myrskytyyppiä. - Uusi alkuperä: Storm Chasers. - 3 uutta yhteiskuntaoppia. - Kartan sääennustetila. - Uusia teknologioita, päätöksiä ja käskyjä, jotka on suunniteltu maksimoimaan pelin strategisuus.