Stellaris: Console Edition - Expansion Pass Two
Tutki Stellarista täysipainoisesti Expansion Pass Two -tilauksen peliä muuttavien ominaisuuksien avulla. Tämä Apocalypse-laajennuksen, Synthetic Dawn Story Packin ja Humanoids Species Packin sisältävä paketti tarjoaa uusia tapoja laajentaa avaruusimperiumia ja vallata tähdet. Sisältö: Apocalypse-laajennus – Apocalypse, yksi Stellaris-pelin suurimmista laajennuksista, muuttaa sodankäynnin luonnetta Colossus-planeetantuhoaseen, Titan-luokan komentoalusten ja kiertoratapuolustusjärjestelmien myötä. Puhumattakaan Maraudereista, avaruusrosvoista, jotka taistelevat sinua vastaan tai puolellasi, kunhan hinnasta sovitaan. Synthetic Dawn Story Pack – Machine Empiren esittelevän Synthetic Dawn -paketin avulla pääset pelaamaan kokonaan roboteista koostuvaa lajia. Tapahtumaketjut kertovat menneistä synteettisistä sivilisaatioista tai tekoälyn noususta galaksissa. Humanoids Species Pack – Tämä lajipaketti lisää uusia kosmeettisia vaihtoehtoja ilmiasuista suosituimpaan eli humanoideihin. Tähän kuuluu uusia muotokuvia, hiustyylejä, musiikkia ja uusi humanoidialusluokka.