Sisältö: Distant Stars – Tässä tarinapaketissa pelaajat löytävät uusia anomalioita ja kohtaavat outoja uusia olioita avaruuden kartoittamattomissa kolkissa. Löydä kätkettyjä jälkiä muinaisesta porttiverkostosta, joka avaa suljetun reitin oman galaksimme ulkopuolella sijaitsevaan tähtikuvioon. Mutta pitääkö ovi jotakin poissa alueelta vai jotakin alueella? MegaCorp – Stellaris-pelin kolmas laajennus antaa pelaajille välineet luoda vaurauden ja voiton aikakauden koko galaksin mittakaavassa. Tässä talouteen painottuvassa laajennuksessa voit ryhtyä mahtavan yritysimperiumin toimitusjohtajaksi ja avata haarakonttoreita tähtiin. Lithoids Species Pack – Tämä lajipaketti sisältää uusia kivipohjaisia lajimuotokuvia ja alusmalleja kivenkoville pelaajille, jotka haluavat louhia sivilisaationsa peruskalliosta. Lithoidien pelityyli keskittyy mineraalien tuotantoon ja säälimättömään uudisasutukseen – kivikerrostumien tähden.