Stellaris: Console Edition - Expansion Pass Four
Valmistaudu syöksymään galaksin syvyyksiin Stellaris: Console Edition -pelin laajennuskausikortilla! Expansion Pass Four -sisältö: Federations: Kynä on plasmaheitintä mahtavampi tässä laajennuksessa, jossa keskitytään galaktiseen yhteisöön ja sen sisäpolitiikkaan liittovaltioiden laajennetuilla ominaisuuksilla ja galaktisen senaatin perustamisella. Ulota poliittinen valtasi galaksin yli ennennäkemättömällä tavalla. Ancient Relics: Paljasta kadonneiden sivilisaatioiden raunioita reliikkiplaneetoilla ja selvitä mitä heille tapahtui. Selvitä totuus tekemällä kaivauksia hylätyissä kaupungeissa ja aluksissa, löydä reliikkejä ja valjasta ne edistämään oman imperiumisi valtatavoitteita. Necroids: Uusia muotokuvia, yhteiskuntaoppeja, alussarjoja ja kosmeettisia ominaisuuksia pelaajille, jotka eivät pelkää kuoleman jälkeistä elämää tai galaksin pimeää puolta. Necroidit ovat älyllinen laji, joka uskoo, että kuolema ei ole loppu vaan matkan alku.