Jokainen seikkailu alkaa askeleella tuntemattomaan... Astral Planesin kanssa voit määrittää oman polkusi ja kohdata niin monia ihmeitä kuin vaarojakin. Matkaa erikoisiin uusiin todellisuuksiin aika-avaruuden repeämistä. Mikä sinua odottaa uudessa universumissa? UUSIA YDINJÄRJESTELMIÄ JA TEKNOLOGIOITA. Avaa uusia teknologioita, toimintoja ja reliikkejä, jotta voit manipuloida avaruutta ja vaikuttaa galaksiin ennennäkemättömin tavoin. Tutki uusia maailmoja täynnä mysteerejä ja tilaisuuksia. UUSIA TUTKITTAVIA MAAILMOJA. Seikkaile Astral Plane -maailmoissa, joissa on monia erilaisia alueita sekä tavallisesta poikkeavia ominaisuuksia ja ilmiöitä. Kohtaa kiehtovia ja kauhistuttavia olentoja, paljasta kauan sitten haudattuja salaisuuksia tai ota selvää menneisyydestäsi Riftworld Originilla. UUSIA HAARAUTUVIA TARINOITA. Tarinatapahtumissa on nyt enemmän haarautuvia kertomuksia! Astral Plane -maailmat ovat täynnä yllätyksiä, ja tavoitteiden saavuttaminen vaatii vaikeita päätöksiä. Tee oikeita päätöksiä imperiumillesi ja määritä omaan pelityylisi sopiva kurssi.