Steel Rain X
Valmistaudu kaikkien aikojen shoot-'em-up / strategia remix RPG elementtejä! Steel Rain X on todella uusi sekoitus strategiaa, RPG, ja kiihkeä toiminta, jossa on moderni, suuri nopeus shmup ydin sen keskellä. Saat hallita 2 siivet voit taktisesti järjestää eri kokoonpanoissa ja firemodes, kuin taistella läpi vaikuttava valikoima ylivoimaisesti valtava vihollinen laivastoja. Vapauttaa planeettoja, rakentaa siirtokuntia, tutki uusia teknologioita, ja oppia uusia aktiivisia ja passiivisia taitoja. Rakentaa rakennuksia, ja tutkia uusia torjumiseksi teknologiaa ja osaamista. Viisaasti veneet kohteita ja ratkaista tehtävät kerätä kokemuspisteitä ja käteistä tarvitaan vieläkin enemmän eksoottisia ja voimakas päivityksiä. Muista aina asentaa upouuden päivityksiä, rakentaa ovela drone lemmikkieläimiä, ja ostaa uusia siivet; tehdä lakkoja deadlier kuin koskaan! Hetkessä kytkin kautta 3 eri siipi muodostelmia, ja yhdistää ne 6 täysin muokattavissa firemodes, jotta voitaisiin kehittää ikioma asetetaan erityisiä taktiikoita ja strategioita jokaiselle tilanne; paikan päällä! Suorita tehtäviä ja hengissä eeppinen bossfights 7 eri planeetoilla, pelata satunnaisesti kiertoradan partiointia, tai suunnitella ja luoda oman vaiheissa sisäänrakennettu vaiheessa editori, kuin taistella tulla todellinen mestari Steel Rain. Taistella leaderboard tehtävissä, saada klassisia sijoituksia ja saavutuksia tässä ainutlaatuisessa, hauskaa, ja verottaa uusi indie peli! Steel Rain X ei ole vain hätääntynyt. Se on syvä ja strategista kokemuksista. Peli tarjoaa vaikuttavaa pelattavaa lajike, 10 vaikeustasoa, ja hardcore-tilassa, jotta voit vapaasti muokata pelikokemuksen.