State of Decay: Breakdown Year-One
Olet selvinnyt maailmanlopusta jo kerran. Nyt on aika siirtyä eteenpäin ja kertoa oma tarinasi. Upeasti 1080p-tarkkuuteen hiotussa State of Decay: Breakdown Year-One -pelissä kohtaat päättymättömän kampanjapelin, jonka juonenkäänteet perustuvat täysin sinun tekemiisi valintoihin. Kasvata pistepottiasi zombiuhan alati kasvaessa ja kilpaile maailman joka kolkalta tulevien selviytyjien kanssa. Avaa uusia, ainutlaatuisin asein ja taidoin varustettuja sankareita suorittamalla haasteita. Mitä pidemmälle etenet, sitä haastavammaksi tilanteesi käy. Jokainen valinta on omasi.