Starter Edition - License
FINAL FANTASY XIV Online – Ylimääräinen palvelutili on tarkoitettu nykyisille FINAL FANTASY XIV -pelin omistajille, jotka haluavat lisätä toisen palvelutilin Square Enix -tiliinsä.