Starfire
Lataa ja pelaa Starfirena - kosmisten taikavoimien käyttäjänä, joka on äärimmäisen liikkuvainen ja pystyy käyttämään monenlaisia kaukoiskuja. Prinsessa Koriand’r olisi ollut Tamaranin seuraava kuningatar, mutta hän päätyi uhriksi sisartensa kostojuonessa, jonka seurauksena heidän koko planeettansa vallattiin. Koriand’r on nyt kuninkaallinen pakolainen Maassa ja hän käyttää hyödykseen kykyään imeä ja muuntaa ultraviolettisäteilyä Starfirena. Hänen hahmonsa ampuu Starbolt-säteitä, jotka iskevät etäältä ja laajentavat hänen kombojaan.