Starfield: Shattered Space
Shattered Space on uusi tarinalaajennus eeppiseen Starfield-roolipeliin, joka on Bethesda Game Studiosin ensimmäinen uusi universumi 25 vuoteen. House Va’Ruunin salaisen kotiplaneetan Dazra-nimisessä kaupungissa herää salaperäinen voima. Tutki kauhistuttavaa kosmista uhkaa ja uutta planeettaa sekä etsi ainutlaatuisia aseita, avaruusasuja ja varusteita tässä uudessa seikkailussa. Kun hylätyn avaruusaseman hätäsignaali johtaa matkalle Va’Ruun’kaihin, Suurkäärme-jumalolennon palvojien salaisuus viimein paljastuu. Uppoudu House Va’Ruunin synkkään ja monimutkaiseen maailmaan, kun yrität selviytyä kireässä poliittisessa ympäristössä, otat selvää Va’Ruunin menneisyydestä ja autat päättämään ryhmittymän kohtalosta mullistavan tapahtuman jälkeen.