Star Wars: The Force Unleashed II
Games on Demand -version tukemat kielet ovat englanti, espanja, italia ranska, saksa.Darth Vader on pettänyt Starkillerin viimeisen kerran. Starkiller onnistuu pakenemaan, ja nyt hänen on lähdettävä matkalle selvittääkseen oikean henkilöllisyytensä. Vapauta raivo – käytä kahta valomiekkaa ja uusia Voima-kykyjä vihollisten murskaamiseen. Selvitä totuus – palkitun tarinan jatko-osa, jatka eeppistä Star Wars -tarinaa.Lataa lisäsisältöä peliin (TM) The Force Unleashed(TM) II ja lähde uusiin seikkailuihin Starkillerillä.